divendres, 25 d’abril del 2014

FOTO-MOSAIC DEL BARRI: Antònia Torrens. "La meva casa del carrer Holanda, num. 59".




 L'Antònia Torrens  al carrer Holanda, num. 59


En aquesta primera fotografia, podeu veure una casa del carrer Holanda nº 59 de la Torrassa, amb un llarg balcó i en ell estic jo quan era petita i la meva família. Per a mi, aquest és el lloc que recordo com el més important, ja que en aquesta casa vaig nèixer i va passar tota la meva infantesa i adolescència.

En la segona fotografia, veureu el mateix lloc com està actualment i encara que no és el mateix, el sentiment i el record no es pot, ni es vol oblidar, perquè a part de la família també penses en els veïns que ja no hi són i que et van acompanyar durant la teva vida. A vegades em trobo amb persones que havien viscut al meu carrer i de les que tenia un bon record i encara que faci molt temps que no ens haguem vist, mútuament sentim una gran alegria, i és que el que vius de petit -tan si es bo com dolent- et queda molt present.


L'antiga casa de l'Antònia Torrens al carrer Holanda, num. 59

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada