dilluns, 25 d’abril del 2016

FICCIÓ. "La Nit". Carme Vilanova.


La nit

Per Carme Vilanova.

No puc dormir. Avui he tingut un gran disgust i No puc dormir.

Les persones em deceben, tot sovint cada vegada que em passa, m'enfonso en la tristor. Cada cop se'm fa més difícil superar aquestes circumstàncies, serà que al anar fent anys em vaig tornant més confiada.  No sé  o potser és que ja no soc tant exigent amb els altres i els deixo cada vegada distàncies més curtes. O pot ser el contrari que voldria que fosin perfectes, que ho fesin tot be, que tot sempre fos bo I no és així.
 Jo potser em penso que tot ho faig bé, i no és veritat, és impossible, no hi ha ningú així.

Sent com soc per mi la vida és trista, sempre igual, posant esperances amb l'amistat i la confiança i perdent-les en el primer revolt, somniant trobar persones a las que pugui estimar, respectar i admirar i veient com els dies passen sense aconsaguir-ho, per això avui
No puc dormir.

M'agradaria tant de vegades amagar-me en un forat: Que no hi hagués ningú, ni bo, ni dolent, ningú, jo sola i quedar-me uns dies, per tornar a sortir amb força nenovada, amb ganes de viure plenament.

Però no pot ser i em toca  viure aquí amb lo bo i lo no tant bo, aguantant sol i pluja, dia i nit.

Vale, d'acord ho faré sense defallir, però avui, ara es fosc i,

No PUC DORMIR.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada