dimarts, 17 d’abril del 2012

RELAT: "Diada de Sant Jordi". Rosa Maria Gris.

Foto: Isla Canela. Huelva.

El dia de Sant Jordi, vaig anar per la Rambla, per veure l’ambient que hi havia. És una festa molt bonica: Sempre he tingut la rosa, o be me l'ha dut la meva filla, o el meu fill. També me l’han regalat a la feina, la jefa la portava per totes.

Com la Rambla estava plena de gent, vaig agafar l’autobús i me’n vaig anar fins el passeig de Sant Joan, que estava molt més tranquil.

Quan arribava a la Diagonal, dues noies en van preguntar on era la Sagrada Família, i els hi vaig indicar, però vaig pensar, mira!, fa bon dia, jo també hi aniré . Últimament he anat un parell de vegades, la trobo preciosa. Com sempre, hi havia molta gent .

Per la tarda la meva filla i les meves netes em van portar la rosa i un llibre: “PETONS DE DIUMENGE", de la SILVIA SOLER.

1 comentari:

  1. Hola Rosa Mª me parece que has tenido un buen gusto la fotografía es fabulosa, a mí particularmente me gustan mucho las rosas y cada Sant Jordi me regalan o me regalo yo misma la rosa.

    Victoria Löpez

    ResponElimina