dilluns, 12 de maig del 2014

Núria Alanyà. FOTO-MOSAIC DEL BARRI. "La porta de col.legi"


La Núria Alañà davant el  Col.legi Sant Jaume (xamfrà carrers Santiago Apostol i Mare de Déu dels Desemparats).

La porta d'aquest col·legi em porta molts bons records. Quan encara no caminava em van fer l'uniforme per entregar el regal a mare superiora, dons per l'amistat que teníem, a mi em van criar elles. La meva mare em portava al col·legi i a l'entrada em donava el pit, quan deia que no en volia més, s'anava al mercat on teníem la parada de llegums cuits i secs, jo estava tot el dia amb elles.

Recordo que quan jo vaig començar a caminar anava par tot l'edifici de la ma de la germana, a on dormien i on no podia entrar ningú. Feien veure que em tapaven els ulls perquè no veies res, però jo ho veia tot.

Quan em vaig fer gran i em vaig casar vaig tenir fills, tot seguit vaig pensar que quan es fessin grans m'agradaria que també anessin al col·legi on havia anat jo, que aleshores era el col·legi de las germanes Carmelites de la Caritat. I els nens poder també entrar al costat, que era el col·legi de Santiago Apòstol i que actualment es diu Sant Jaume. Aquests són el récords d'aquesta porta, situada al xamfrà dels carrers Santiago Apóstol i Mare de Déu dels Desemparats. Va ser una infantesa molt feliç que no podré oblidar mai.

Núria Alañà

nuriaal28@gmail.com

2 comentaris:

  1. M'agraden molt tots els records, per a mi son una forma de viure la vida amb alegria i amor,
    Els anys, pasen i tots nosaltres tenim què recordar sempre les coses més boniques que tenim dintre del nostre cor, i donar-les com si fos un regal per tots els amics ,familia ,"molts petons ".

    ResponElimina
  2. Hola Benito. Moltes gracies pel teu missatge, m'h afet molta ilusió!!! Nuria

    ResponElimina