divendres, 19 d’abril del 2013

Poesia, relat, pintura i blog - Marian Huesca Sánchez

 PER TU...PER TOTS


Filigranes vermelles regalimen pel teu cos tremolós.

Ensumes l'aire i t'arriba la olor de la mort, del dolor i de la por dels altres.

Estàs desorientat, desafiant, però encara conserves la noblesa i l'amor a la
natura que t'envoltava.

Boles de foc t'esquitxen i t'enceguen amb espurnes d'estelades que
enlluernen els teus ulls.

Roses vermelles i grogues t'envolten disfressant de festa el teu patiment.

Llances sorgides de ments prehistòriques reclamen el teu cos fugisser i
sense esperances de retorn.

Tu ets la flama de la passió incompresa que flueix amb el teu alè.

Observes el teu voltant i tot comença a esvair-se.

On són aquells prats verds i acollidors que comparties
amb els teus germans?

On són els teus germans que van partir abans que tu?

L'aire ja no és pur perquè emana efluvis d'amenaces.

Defensa't amic meu, defensa la teva dignitat perquè és el teu dret.

I amb aquesta lluita final jo només ploraré per tu...i per tots, no per ells.


Aquí teniu la poesia en àudio


ENDAVANT

Pintura feta a l'oli

Camino amb la motxilla no massa plena per així fer el camí més lleuger.
Al meu darrer l'espai recorregut no vol aturar-se i m'empenta per llocs indefinits i sense lligams.
No torno la vista enrere, davant m'espera un mar de noves esperances.




També es presente el blog de les Pintores al Barri 

Aquí teniu l'àudio de Sant Jordi



4 comentaris:

  1. mol be ,una mica embolicar

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja,ja,ja,això mateix em va dir la meva neta de 7 anys que viu a EEUU i que encara li costa llegir en català.
      Marian

      Elimina
  2. Com es nota que ets artista, tant plàstica, com de la lletra. El poema del bou m'ha emocionat... el esser humà a voltes és tan bestial... i la pintura ens mostra la teva actitud positiva i pro-activa de la vida. Que continues sempre així!

    ResponElimina